Róża Mme Issac Pereire - eksperyment donicowy

Tak właśnie wygląda Mme Issac Pereire w różanym ogrodzie jednej z blogerek (link do postu na dole). Wzdycham oglądając te zdjęcia, ponieważ okropnie podoba mi się owa odmiana. Posadziłam ją u siebie pod koniec zeszłego sezonu. Nie kwitła, jednak dostałam ją tak późno, że niespecjalnie mnie to martwiło. Miałam przy niej też trochę problemów z mączniakiem. Niestety jak pisałam wcześniej nie jest to odmiana do hodowli donicowej i naprawdę nie wiem co z tego wyjdzie... Jeśli uda mi się ją utrzymać w dobrym zdrowiu i kwitnącą, chyba będę piała z radości. Tymczasem polecam przyjrzenie się tej pięknej odmianie , szczególnie jeśli macie do dyspozycji własny ogród a nie tylko balkon.



"RÓŻE: Pachnąca Madame - cz.2: Jedna z najbardziej pachnących róż w ogrodzie Madame Issak Pereire Rośnie przy pergoli w wejścia do ogrodu z różami i już od samego począt..."

CONVERSATION

wtorek, 3 lutego 2015

Róża Mme Issac Pereire - eksperyment donicowy

Tak właśnie wygląda Mme Issac Pereire w różanym ogrodzie jednej z blogerek (link do postu na dole). Wzdycham oglądając te zdjęcia, ponieważ okropnie podoba mi się owa odmiana. Posadziłam ją u siebie pod koniec zeszłego sezonu. Nie kwitła, jednak dostałam ją tak późno, że niespecjalnie mnie to martwiło. Miałam przy niej też trochę problemów z mączniakiem. Niestety jak pisałam wcześniej nie jest to odmiana do hodowli donicowej i naprawdę nie wiem co z tego wyjdzie... Jeśli uda mi się ją utrzymać w dobrym zdrowiu i kwitnącą, chyba będę piała z radości. Tymczasem polecam przyjrzenie się tej pięknej odmianie , szczególnie jeśli macie do dyspozycji własny ogród a nie tylko balkon.



"RÓŻE: Pachnąca Madame - cz.2: Jedna z najbardziej pachnących róż w ogrodzie Madame Issak Pereire Rośnie przy pergoli w wejścia do ogrodu z różami i już od samego począt..."

Stare posty

Wszystkie prawa zastrzeżone.

Zdjęcia bez wskazanego źródła są na licencji public domain.

Zezwalam na korzystanie ze zdjęć, których jestem właścicielką do użytku niekomercyjnego, szczególnie zaś w celu propagowania wiedzy o różach i ich hodowli.
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Back
to top